Veelgestelde vragen

BESTELLEN & BETALEN

Wanneer kan ik mijn reservering afhalen?

Als je een artikel bestelt op werkdagen (ma t/m za) voor 12.00 uur, dan kan je je bestelling dezelfde dag nog afhalen in de winkel na 16.00 uur.

Hoe lang bewaren jullie mijn bestelling?

Als je niet gelijk je bestelling op kan halen is dat geen probleem! Wij bewaren jouw bestelling 5 werkdagen. Daarna komt je bestelling automatisch te vervallen. LET OP: vanwege de feestdagen bewaren we je bestelling tijdelijk maar 1 werkdag. Dus: vandaag besteld, uiterlijk de volgende werkdag ophalen. 

Hoe kan ik mijn gereserveerde artikel betalen?

Je betaalt je gereserveerde artikel(en)  op het moment dat je je bestelling afhaalt in de winkel.

Kan ik mijn bestelling ook laten thuisbezorgen?

Nog niet. Wij werken er hard aan om jouw bestelling binnenkort ook thuis te laten bezorgen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

 

ACCOUNT

Hoe maak ik mijn account aan?

Rechts bovenin zie je de knop ‘inloggen’. Door daar op te klikken kan je kiezen om in te loggen of om je te registreren als nieuwe klant.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Binnen jouw account kan je altijd de gegevens aanpassen. Je kan hier ook je wachtwoord aanpassen. Vergeet niet om na het wijzigen van gegevens op ‘opslaan’ te klikken. Anders worden de wijzigingen niet bewaard.

Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Geen probleem! Ga naar ‘inloggen’ en kies voor ‘wachtwoord vergeten’. Wij sturen jou een e-mail met een link zodat jij een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

 

KLACHTEN

Mijn cadeau ging kapot tijdens het spelen, wat nu?

Omdat elk speelgoed, elk defect en elke leverancier anders is, raden wij jou aan om contact op te nemen met de winkel waar je het artikel gekocht hebt. In overleg kunnen zij tot de beste oplossing komen. Dit kan zijn:

- Kosteloze reparatie

- Omruilen voor hetzelfde artikel

- Toesturen van nieuw onderdeel(-len)

- Een tegoedbon aanbieden

In de volgende gevallen heb je geen recht op garantie:

- Jouw cadeau heeft val-, stoot- en/of waterschade

- Het cadeau is onjuist gebruikt

- Het artikel heeft slijtage door normaal gebruik

 

Wat te doen als het cadeau kapot of beschadigd is?

Heb je een cadeau in de winkel gekocht en blijkt deze bij thuiskomst defect? Dan kan je er het beste mee terug naar de winkel. Zij kunnen het dan direct voor jou oplossen.

 

Waar kan ik een klacht melden?

Je klacht kun je melden bij de winkel waar je een aankoopt hebt gedaan. Samen zoeken zij een passende oplossing. Algemene klachten kunnen gemeld worden per email: hallo@jasejoy.nl.

Ben je het niet eens met hoe wij de klacht hebben opgepakt of afhandelt, dan kan je dit melden bij de geschillencommissie. Ben je niet tevreden met de geboden oplossing, dan kan je ook contact opnemen met het Europees ODR platform.

 

ZAKELIJK

Ik heb interesse om partner te worden van Jase&Joy. Met wie kan ik het beste contact opnemen?

Word ook onderdeel van de Jase&Joy familie! Stuur ons een mail via hallo@jasejoy.nl en we nemen contact met je op om nader kennis te maken.